.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسیدگی سریع به پرونده‌های کثیرالشاکی
رئیس کل دادگستری مازندران از ضرورت رسیدگی سریع به پرونده‌های کثیرالشاکی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام اکبری بر ضرورت رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی تاکید کرد و گفت: روسای و دادستان‌ها باید از میزان پرونده‌های کثیرالشاکی در حوزه خود مطلع و نسبت به مشخص کردن دلایل و آسیب‌شناسی آن اقدام و به سرعت و با دقت این پرونده‌ها را تعیین تکلیف کنند.

او نقش دادستان‌ها درحفظ حقوق بیت المال را بسیار مهم دانست و گفت: دادستان‌ها در راستای اجرای سند تحول بیش از گذشته حضور پررنگ و موثر در حفظ حقوق عامه داشته باشند.

به گفته حجت الاسلام اکبری فرهنگ اسلامی، ایرانی جامعه ما بویژه فرهنگ مازندران برای استفاده از ظرفیت میانجی گری برای صلح و سازش بسیار مستعد است و می‌توان با توجه به این عامل مهم و تاثیرگذار مشکلات بسیاری را در حل و فصل کرد.

او می‌گوید: روسا و دادستان‌ها می‌توانند برای حل و فصل و تقلیل خسارات ناشی از دعوا‌ها از محبوبیت و اقتدار افراد ریش سفید، دارای اقتدار، صاحب نفوذ و معتمدان محلی استفاده کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران براجرای بند بند سند تحول و تعالی دستگاه قضایی برنامه ریزی مستمر و نظارت بر عملکرد‌ها تاکید کرد و گفت: با یک برنامه ریزی درست و منظم و با روحیه جهادی و خلوص درعمل می‌توانیم به هدف اصلی دستگاه قضایی استان دراجرای عدالت و جلب رضایت مردم برسیم.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.